tirsdag den 12. juli 2011

Badetøj

Umiddelbart så tænker man nok, at det fremover kun står på badedragter, men der findes alternativer. Jeg har købt fire såkaldte monokinier (de kaldes også one-piece bikini eller cutout swimsuits). Det er enkelt sagt en bikini med et stykke stof på maven, så bagfra ligner den en almindelig bikini. Den dækker posen og nogle af arrene. Man kan selvfølgelig stadig "se" posen igennem. Det kommer man ikke uden om, men jo mere mønstret stoffet er jo mere skjuler det posen. Jeg synes de er pæne og de holder posen godt på plads. Desuden var det nemt at sætte bæltet fast på pladen og tage det af igen, da jeg snorklede i Thailand sidste år. Jeg har købt alle fire i Esprit net-butik, men de findes også andre steder. Jeg har givet 300-400 kr pr. stk. Så meget har jeg aldrig brugt på badetøj før, men de er givet godt ud.





Jeg har desuden købt nogle bikinier fra H&M, mener de kostede 70,- pr. del. Der kunne man nemlig få en meget højtaljet bikinibuks, der dækker hele posen. Det er jo meget smart.

I samme serie, bare i grå,købte jeg også en almindelig bikinibuks samt den højtaljede model. Sidstnævnte har jeg syet om til et posebetræk.
Jeg har også fundet ud af, at badetøj jo er lavet af to lag stof, hvor det inderste faktisk er godt nok som bagsiden i et posebetræk. Så kan en helt alminde lille bikinitrusse forvandles til et betræk. 
   I H&M sælger de tit badetøj billigt og der har jeg købt en sød lilla bikini med sommerfugle. Jeg synes det er lidt irriterende at man nemt kan se pladen, den er jo ik' det kønneste der findes. Det problem har jeg løst ved at bruge noget såkaldt Bodytape, man normalt bruger til at sætte tøj fast med. Det er små strimler af dobbeltsidet "klisterbånd" der sættes fast på betrækket og huden. De er fra Matas og koster ca. 50 kr, men så er der også til mange gange.














Så er det bare at komme ud i det gode vejr og få lidt sol på maven :o)

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar